Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

ΤΗΛΕ - ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΣΤΟΝ ΤΗΛΕ – ΦΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ!!!

   


Διανύουμε ήδη τον τέταρτο μήνα με τα σχολεία όλων των βαθμίδων πια κλειστά. Η εικόνα δεν αλλάζει από το περιορισμένο άνοιγμα μετά τα Χριστούγεννα για ένα μήνα. Μάλιστα ενώ αρχικά το κλείσιμο περιοριζόταν μόνο στην Αττική και στις λεγόμενες «κόκκινες» περιοχές, από την Τρίτη 16/03 και για τις επόμενες δύο εβδομάδες (που εδώ και ένα χρόνο είναι κρίσιμες!!!),υπάρχει γενικευμένο οριζόντιο κλείσιμο των σχολείων σε ολόκληρη την επικράτεια. 

Οι παλινωδίες, τα διαρκή μπρος πίσω των λεγόμενων «ειδικών» που δεν είναι τίποτε άλλο από κοινούς απατεώνες θεραπαινίδες της εξουσίας, οι συγκρουόμενες μεταξύ τους δηλώσεις, έχουν διαμορφώσει ένα ασφυκτικό τοπίο. Τα παιδιά μας λιώνουν καθημερινά πάνω από μία οθόνη για δέκα ώρες προς δόξαν της λεγόμενης «τηλε-εκπαίδευσης» που έχει μετατραπεί κυριολεκτικά σε τηλε-βασανιστήριο. Το υπουργείο παιδείας ακολουθώντας πιστά το δόγμα της κυβέρνησης σε όλα τα υπόλοιπα πεδία (υγεία, συγκοινωνίες, κλπ) δεν έχει πάρει κανένα απολύτως μέτρο προκειμένου να μπορέσουν τα σχολεία να ανοίξουν με ασφάλεια για όλους, εκπαιδευτικούς και μαθητές. 

  • Αγνόησε επιδεικτικά όλα τα αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και του γονεϊκού κινήματος για μαζικούς διορισμούς μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, ώστε να μπορέσει να υλοποιηθεί το μέχρι 15 μαθητές ανά τάξη. 
  • Δεν προχώρησε στις αναγκαίες προσλήψεις προσωπικού καθαριότητας, (ενώ όσες πραγματοποίησε αφορούσαν συμβάσεις ορισμένου χρόνου) έτσι ώστε να μπορούν να εφαρμόζονται τα περίφημα πρωτόκολλα του ΕΟΔΔΥ για τις απαραίτητες συνθήκες απολύμανσης και καθαριότητας στις σχολικές αίθουσες.
  •  Τέλος, όσο αφορά την διενέργεια μαζικών επαναλαμβανόμενων και δωρεάν τεστ για όλους, όλοι έχουμε παραδείγματα για τον τραγέλαφο που ακολουθούσε έπειτα από την εμφάνιση κρούσματος σε κάποια σχολική αίθουσα. 

Η κυβέρνηση και το υπουργείο, αντί για όλα τα παραπάνω, έχουν βρει τη μαγική λύση. Όλοι καλωδιωμένοι, όλοι online. Ακόμα και το παιχνίδι απαγορεύεται, αφού την ημέρα που χιόνισε στην Αθήνα έπειτα από δέκα χρόνια, οι οδηγίες ήταν σαφείς: τηλε-εκπαίδευση. Οι άθλιοι και μίζεροι διαχειριστές της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, δεν δίστασαν ακόμα και τις ημέρες των σεισμών στην Λάρισα, όπου τα σχολεία ήταν ακόμα ανοιχτά να στείλουν εντολή για τηλε-εκπαίδευση, όταν η γη ακόμα έτρεμε κάτω από τα πόδια των μαθητών και των εκπαιδευτικών της περιοχής, για να αναγκαστούν να την πάρουν πίσω έπειτα από τη θύελλα των αντιδράσεων που υπήρξε. 

     Ένα χρόνο μετά το πρώτο Lock down, είμαστε πια σε θέση να ξέρουμε. Η κυβέρνηση δεν έχει κάνει τίποτε σε υγεία, παιδεία, μεταφορές-συγκοινωνίες για να προστατέψει τον λαό, ενώ αντίθετα κουνά διαρκώς το δάχτυλο της «ατομικής ευθύνης», την οποία βέβαια την είδαμε να απουσιάζει παντελώς στις ανέμελες ποδηλατάδες στην Πάρνηθα, στα τραπεζώματα στις βεράντες της Ικαρίας και προσφάτως στις βαφτίσεις «για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους». 

    Στα σχολεία η ένταση των ταξικών φραγμών έχει απογειωθεί, καθώς η πλειοψηφία των μαθητών μπαίνουν στα «μαθήματα» από ακατάλληλα μέσα (όταν τα διαθέτουν και αυτά). Ενώ τα πολυσυζητημένα voucher των 200 ευρώ για αγορά τάμπλετ από τους μαθητές για την «τηλεκπαίδευση» μπορεί να μην έχουν δοθεί ακόμη, έγινε όμως απευθείας ανάθεση ύψους 250.000 ευρώ η οποία δεν αφορά καθαυτό το πρόγραμμα επιδότησης μαθητών για αγορά εξοπλισμού, αλλά την επικοινωνιακή διαχείρισή του από πλευράς του υπουργείου Παιδείας!!! 

    Ειδικά στις μικρότερες τάξεις του δημοτικού και στα νηπιαγωγεία, οι γονείς έχουμε γίνει δάσκαλοι, αφού είναι σχεδόν απαραίτητη η παρουσία τουλάχιστον ενός ενηλίκου, προκειμένου τα παιδιά να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ηλεκτρονικής σύνδεσης. Επιπλέον είναι φανερός ο κίνδυνος να διαμορφωθεί μια ολόκληρη γενιά με σοβαρά προβλήματα κοινωνικοποίησης, αφού ο εγκλεισμός επιδρά αρνητικά στην ψυχοσύνθεση των παιδιών, αλλά και παραμορφωτικής πρόσληψης της πραγματικότητας που εδώ και τέσσερις μήνες την βιώνουν μέσω των οθονών. 

Πρέπει να μπει άμεσα ένα τέλος σε αυτό το όνειδος που εύσχημα ονομάζεται τηλε-εκπαίδευση. Είναι πλέον απαίτηση όλων των γονιών, όλων των παιδιών. Το υπουργείο εγκληματεί απέναντι στα παιδιά μας, αλλά και σε εμάς με το να διαιωνίζει μια άθλια κατάσταση. Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν τώρα. Αλλιώς κινδυνεύουμε να γίνει θυσία μια ολόκληρη γενιά στους πειραματισμούς των μαθητευόμενων ανίκανων μάγων του υπουργείου και της κυβέρνησης. 

Πάρτε τώρα όλα τα απαραίτητα μέτρα και ανοίξτε τα σχολεία!!! 

  1. Μείωση του αριθμού των μαθητών ΤΩΡΑ, να μοιραστούν τα τμήματα στη μέση και μέχρι το ανώτερο 12-15 μαθητές ανάλογα με τα τ.μ. των αιθουσών ώστε να τηρούνται οι αποστάσεις, με αξιοποίηση όλων των τρόπων για την πραγματοποίηση ενός τέτοιου σχεδιασμού (πχ εύρεση διαθέσιμων νέων αιθουσών, εκ περιτροπής λειτουργία, μείωση της ύλης και καθημερινό μειωμένο ωράριο ώστε να προσέρχονται όλα τα παιδιά καθημερινά αλλά σε διαφορετικές ώρες κ.λπ.). Οποιαδήποτε πρόταση να πραγματοποιηθεί μετά από διάλογο με την εκπαιδευτική κοινότητα και το γονεϊκό κίνημα. 

  2. Επιπλέον μέτρα για το αερισμό των αιθουσών. Λιγότερος χρόνος παραμονής στις τάξεις. Αύξηση του χρόνου διαλείμματος. 

  3. Αναδιάταξη- Μείωση της ύλης για τη νέα χρονιά 

  4. Μόνιμες προσλήψεις καθαριστών(στριών) ώστε να καλύπτονται σε όλη την διάρκεια λειτουργίας τους τα σχολεία με δυο βάρδιες. 

  5. Δωρεάν διάθεση του αναγκαίου υλικού προστασίας στα σχολεία (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά, υλικά καθαριότητας) με έκτακτη επιχορήγηση στις σχολικές επιτροπές. 

  6. Δωρεάν επαναλαμβανόμενα μοριακά τεστ μαθητών και εκπαιδευτικών. Παρακολούθηση των σχολείων με τεστ σε εβδομαδιαία βάση. 

  7. Δημιουργία όλων των απαραίτητων δομών ενισχυτικής διδασκαλίας (παράλληλη, κατ΄οίκον, πρόσθετη) για τους μαθητές που δεν μπορούν λόγω πανδημίας να παρακολουθήσουν τη δια ζώσης διαδικασία και παραμένουν περιορισμένοι στο σπίτι.